Milí priatelia,

 

blíži sa leto a my sme tu znovu s naším Mercuri magazínom.

 

To, že firmy potrebujú predajcov je jasné - ale kde ich zohnať? Ak sa vám to podarí, potom je dôležité zabezpečiť, aby sa čo najlepšie a najefektívnejšie zapracovali a prinášali výsledky. Pozrite sa na to, na čo si pri ich výbere a rozbehu dať pozor a na čo nezabudnúť. A keď už fungujú, mali by fungovať aj v prostredí, ktoré sa nielen vďaka technológiám dynamicky mení a  vyvíja. Preto sme sa pozreli aj na to, čomu sa musí moderný predajca prispôsobiť a kde by mal niektoré veci robiť ináč, aby bol úspešný.

 

Prajeme príjemné čítanie a želáme pekné leto.

 

Radoslav Simon

Managing Director
Mercuri International

 

Ako úspešne rozširovať obchodný tím?

Mnohí manažéri predaja dnes považujú za najväčšiu výzvu nájsť nových predajcov. Pre väčšinu firiem, ktoré pôsobia v konkurenčnom prostredí sú pritom predajcovia nenahraditeľní - prinášajú do firiem peniaze (objednávky, zákazky).

Predaj v 3. tisícročí

Ak existuje jedna oblasť, ktorá je počas posledných desiatich rokov technologických zmien podceňovaná, tak je to určite predaj.

Mercuri International Business School

Na jeseň je ešte niekoľko voľných miest na nasledujúcich rozvojových programoch:

Profesionálny systém práce

Profesionálny predaj

Prezentačné techniky

Koučing pre manažérov

Profesionálny nákup

Telefonická komunikácia

Mercuri International je vedúca spoločnosť v riadení predaja a rozvoja predajných tímov v Európe.

 

Ak si neželáte zasielať Mercuri magazín, kliknite sem

 

Mercuri International s.r.o.

WestEnd Tower, Dúbravská cesta 2, 841 04 Bratislava,

tel.: 02 4446 2674, fax: 02 4446 2677, www.mercuri.sk

Copyright © 2016 Mercuri International s.r.o. Všetky práva vyhradené